Polityka zwrotów

Zwroty / Reklamacje

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, prosimy o kontakt z naszą firmą. Ustalimy dogodny sposób w jaki można usunąć problem. Nie zawsze jest potrzeba odsyłania.

Tel: 603940380

lub

mailem: biuro@mtalarmy.pl

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Reklamację można odesłać do naszej firmy za pośrednictwem paczkomatu Inpost [ paczkomat naszej firmy LOD112M ]lub przesyłki Poczty Polskiej. 

Wymienimy produkt na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty.

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego naszej firmy przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
biuro@mtalarmy.pl

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszą firmą:

Tel: 603940380

mail: biuro@mtalarmy.pl

Termin:

Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres mailowy podany powyżej.

Zwrot świadczeń:

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:
Mega-Tronik Krzysztof Wolski 91-528 Łódź ul.Rubinowa 5

Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta.

Wyłączenie prawa odstąpienia:

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  • nagrań muzycznych i audiowizualnych oraz programów komputerowych zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym
  • towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
  • dostarczania prasy

 

 

 

 

Zgoda na pliki cookie z Real Cookie Banner